Pages

0

~ mataku masih segar ~

sekarang jam menunjukkan jam 12.14 am...tapi mataku masih segar-bugar,badanku plak dah keletihan...huhu. mau tidoq, tapi tak mau terpejam..last2 aku bangkit ngadap bendalah ni plak..disebabkan tak buleh tidoq ni..meh aku nak buat review sket..bukan article review aa..tapi novel review..huhu!

novel ni tajuknya "Jodoh atau Cinta"..kisahnya antara Tengku Iman Umairah ngn Aiman Danish yang dipaksa kawin (ikut pilihan kluargalah kononnya).si danish ni buat kontrak ngn iman ni..last2 ending dia depa idup bersama..sebab dah falling in love setelah mcm2 dugaan dan cabaran..huhu

overall, apa yang aku dapat simpulkan..kebanyakan novel ni dah cam stereotaip, cuma plot ngan olahan ceta ja la lain sket..tapi jalan ceta dia mesti awal tak cinta kemudian jatuh cinta,kawin kontrak kemudian jatuh cinta...huhu..apa pun, untuk isi masa senggang tu ok la jugakkan..ada jugak bahan bacaan untuk release tensen!

hemm..dalam banyak2 novel yang aku bacalah..1 novel betui2 terkesan sampai lani ialah "Tangisan Bulan Madu"..aduh!!!touching abih..so, tu ajalah novel review aku kala larut malam ni..mood nak tidoq dah mai, so..sampai jmpa lagi...taraaa...

0 comments:

Post a Comment

Back to Top