Pages

0

~ dedi cool ~


ooohh...dedi cool!!!haha..tadi balik umah jap time rehat, amik barang tertinggal..pas2, tetiba rasa nak melalak..aku cakap kat ayah,"hemm..cik rasa cam nak melalak jaa"..dgn coolnya ayahku berkata.."haa..melalak ja lah..". aku pi dapuq kat mak...dgr2 muzik dah berbunyi..makna kata..ayah aku dah on smuanya utk aku melalak laa..bapa buah lagu aku melalak tatau la tadi..abih2 melalak, sora pun jadi serak2..hahahah...owh, ma dedi...i love u much2 (cnnot counting maa) and mak..luv u too...muahh3..thanks 4 da ayam bakaq..nyummy..haha..sungguh best bila pas melalak, dapat lak mkn ayam bakaq..marvellous sungguh!!!ngeh33...apa pun..ma dedi cool n ma mak cool...there's nobody like both of u..thanks for being ma ayah and mak dunia akhirat (tetiba lak rasa sayu...)..huhuh

0 comments:

Post a Comment

Back to Top