Pages

0

~ erobik ~

lama betui aku tak pi kelas erobik..haha..thn ni buat permulaannya,kemarin aku mula pi kelas tu semula..isk2..kelam-kabut aku ikut pergerakan depa..haha..tapi syok woo..sbbnya, instructor dia pmpuan (chinese) dan smuanya pompuan blaka..kelas dlm umh dia..lelaki no-entry..sbb tu aku suka pi erobik kt situ...start kul6 sampai 7...mmg non-stop laa..berpeluh sakan..kiranya mandi peluh belaka..perkh!rasa ringan tubuh aku...hahahah...bukan pi sbb nak kurus cuma utk kesihatan dan jaga stamina...nak menten ja..huhu..yang bestnya kalu pas erobik memang aku tak makan dah..rasa kenyang cmna tatau...yg pasti, aku keja telan ayaq ja...hemm,myb sbb dehidrasi badan kita..kan ke peluh byk,air pun kurang..so, sbb tu aku cover minum ayaq...pendek kata erobik di situ mmg best...!!!

0 comments:

Post a Comment

Back to Top