Pages

0

~ spasm 2008 ~

sukan perpustakaan awam se-malaysia (spasm)!!tak lama lagi spasm kat jb lak..huhu.kiranya yang ni kali ke2 laa..tapi sayangnya...aku tak join..sbb beberapa hal yang tak dapat dielakkan..myb pada masa tu aku akan brada di over da sea...ngeh3..tahun 2008 dulu,1st time aku join sukan ni best..buat kt t'ganu..masa tu aku masuk badminton,ping-pong,bowling,dart ( tapi diganti oleh ckin or ct murni..da lupa..huhu)..sbbnya aku keletihan, sbb direct dari pagi sampai ke malam aku ada game..huhu..bayangkanlah, aku ngn kak amie, non-stop..dari perlis ke s.alam (ada kelas) sampai kul 6 pg terus pi kelas...kelas mula kul 9pg abih kul 6ptg,pas2..malam kul 9 nek bas ke ganu dari s.a..sampai dalam kul 5 pg..rest sat...kul 7lbih dah gerak gi stadium sultan mizan...acara pertama..aku men ping-pong..adoyai..aku bleh take over bdk bdk DBKL tu..tapi lantai licin maa...tarak berani nak lebih2..kang aku jd penangkap lantai plak..haha..pa pun, mmg best aa time tu...meh aa kita usya2 gambaq2 masa kat ganu dulu ni...
* posing pas dinner
* kat taman tamadun islam (da cycling team) huhu..
*pas menang badminton utk suku akhir...cewah!semangat!!!
* ngn diktun pas lawan ping-pong...huhu..sadih skali..
* group ping-pong..posing sblum beraksi..gambatte!!





















0 comments:

Post a Comment

Back to Top